מדיניות החזרת מוצרים
פריטים להחזרה
ניתן להחזיר פריטים להחזרה תוך 30 יום מרגע קבלת המשלוח. יש למלא החזרות באימייל. הוראות שלב אחר שלב כיצד להחזיר פריט ניתן למצוא בביצוע החזרה.
בעת משלוח החזרה בדואר, אנא פעל לפי ההנחיות הבאות:
יש להחזיר את הפריטים במצבם המקורי, עם אריזה מקורית עם כל התגים מצורפים. אריזת פריט עשויה לכלול אריזות פלסטיק, קופסאות, תעודות אחריות, אביזרים ושקיות.
יש להחזיר כל פריט למקום מסוים. אנא ודא שרק הפריטים הרשומים בתווית ההחזרה שלך כלולים בחבילת ההחזרה. אל תכלול פריטים אחרים.
אנו מציעים שתי אפשרויות החזר כספי עבור סחורה הניתנת להחזרה:
פריטים שאינם ניתנים להחזר רשומים כ"מכירה סופית". פריטי מכירה סופיים אינם זכאים להחזרה ולא יופיעו בפריטים הזכאים להחזרה. אנו מודיעים לך מתי פריט נמצא במכירה סופית, על ידי ציון זה בתיאור המוצר וייתכן שהוא יצוין גם בתלוש האריזה שלך.
פריטים שגויים, פגומים או פגומים
אם קיבלת פריט פגום, פגום או שגוי, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו כדי שנוכל לפתור את המצב במהירות האפשרית. אנא צור איתנו קשר על ידי אימייל, או על ידי התקשרות לשירות הלקוחות בטלפון 03-6878650.
לוחות זמנים להחזרים
אוטוטרייד תתחיל לעבד את ההחזרה שלך ברגע שהיא תימסר למחסן שלנו. תקבל אימייל המודיע לך שקיבלנו את ההחזר שלך.
לאחר קבלתו ועיבודו, תראה את זיכוי הסחורה של אוטוטרייד שלך מופיע בחשבון כאוטוטרייד תוך 1-2 ימי עסקים. אם בחרת בהחזר לאמצעי התשלום המקורי (בניכוי דמי משלוח של 20 ש"ח), תראה את ההחזר שלך תוך 10 ימי עסקים, בהתאם למוסד הפיננסי שלך.
כאשר אנו מוציאים החזר ובהמשך קובעים לפי שיקול דעתנו שההחזרה שלך לא תואמת את מדיניות ההחזרות שלנו ו/או הייתה תוצאה של הונאה, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לחייב מחדש את אמצעי התשלום שלך ברשימה עבור הסחורה.